1. POGOJI UPORABE

Splošni pogoji spletne strani zsks.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno stranjo http://ljubljanacoffeefest.si/ (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja združenje Specialty kave Slovenija, Zgornje Gameljne 31, 1211 LJUBLJANA ŠMARTNO, matična številka: 2698447000, davčna številka: 48755460, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja(v nadaljevanju tudi prodajalec ali ZSKS).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani ljubljanacoffeefest.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ZSKS in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih združenja Specialty kave Slovenija.

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. SPLOŠNO

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vse vsebine, objavljene na ljubljanacoffeefest.si, so last ZSKS in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja ZSKS, se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.

ZSKS si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani ljubljanacoffeefest.si

3. NAROČANJE BLAGA IN STORITEV

V spletni trgovini ljubljanacoffeefest.si Lahko blago in storitve naročite na naslednji način: Preko obrazca-naročilnice v spletni trgovini.

Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba telefonske številke in email naslov, kamor vas bomo lahko brezplačno obveščali o poteku naročila (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni). Glede odstopa od naročila glejte točko 8.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ZSKS. Kupoprodajna pogodba je kupcu dostopna na njegovo zahtevo.

4. CENE IN AKCIJSKE PONUDBE

Vse cene navedene na spletni strani so izražene v evrih in ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ZSKS kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

5. NAČINI PLAČILA

Naročeno blago in storitve lahko plačate na naslednje načine:

  • z nakazilom na račun ZSKS po ponudbi/predračunu**

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun ZSKS po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@zsks.si za kreditiranje kartice ali vračila

Promocijske kode

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku je na vrhu izpisano: Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode, in v polje Koda kupona in vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje Koda kupona in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Unovči kupon.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

6. IZDAJA RAČUNA

ZSKS po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje eračun na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. POSTOPEK NAKUPA

Nakup na vseh spletnih straneh ZSKS izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  • Nadaljujete s klikom nadaljuj na blagajno, kjer vpišete vaše podatke in se odločite za način plačila.
  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
  • Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. ZSKS ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na info@zsks.si, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko 041 299 275.
  • Odpošiljanje: ZSKS v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

Naročilo je možno spremeniti preko elektronskega sporočila info@zsks.si.

8. NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se pri naročilu izpolni “Naziv podjetja” in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja ZSKS, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev nas kontaktirajte na info@zsks.si.

Spletna stran ZSKS pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu

9. PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah in ostanejo last Združenja Specialty kave Slovenija tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

10. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (elektronski naslov: info@zsks.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).  Obrazec za odstop od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).

Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na info@zsks.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno ali po pošti na naslov podjetja: Zzdruženje Specialty kave Slovenija, Zgornje gamelje 31, 1211 Ljubljana Šmartno.

11. GARANCIJA IN UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Če informacije o garanciji na spletni strani ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ZSKS, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Stvarna napaka

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na info@zsks.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

12. SPREMEMBE NAROČILA

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila nam pišete na info@zsks.si.

Sprememba artiklov iz naročila
  • Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
  • Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.
Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primerih, ko je bil izbran način plačila s kartico preko spleta ali po predračunu (in v nobenem od teh primerov še ni bilo plačano). V tem primeru lahko zahtevate spremembo načina plačila na gotovino. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

14. ODGOVORNOST

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, ZSKS ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine ZSKS niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev.

ZSKS, ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani ljubljanacoffeefest.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

ZSKS, si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih ZSKS ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

14. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Združenje Specialty kave Slovenija se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v nadaljevanju strani. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan ZSKS posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan ZSKS obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

15. PRITOŽBE IN SPORI

ZSKS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ZSKS se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@zsks.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

ZSKS si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor se morebitni spori ne rešijo sporazumno je za njihovo reševanje pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Združenje Specialty kave Slovenija, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podatki o podjetju:

Združenje Specialty kave Slovenija
Zgornje Gameljne 31
1211 Ljubljana Šmartno

Matična številka: 2698447000
davčna številka: 48755460

Transakcijski račun pri DH d.d., št: SI56 6100 0002 6208 195

Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

Pogoji poslovanja so bili posodobljeni 20. 05. 2022.

1. POLITIKA ZASEBNOSTI

Združenje Specialty kave Slovenija, matična št.: 2698447000 (v nadaljevanju samo kot »mi«) je upravljalec osebnih podatkov uporabnikov in se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne strani zsks.si. Zbrane osebne podatke bomo uporabili izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo. Spoštujemo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov naše spletne strani, zato bomo storili vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov je v določenih primerih nujno, da lahko izpolnjujemo svoje obveznosti do uporabnika. Zbrane osebne podatke trajno varujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

2. POOBLAŠČENA OSEBA ZA VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali načinom obravnave vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na našo pooblaščeno osebo (lastnik podjetja) za varstvo osebnih podatkov preko elektronskega naslova info@zsks.si.

3. NAMENI OBDELAVE IN PODLAGE ZA OBDELAVO PODATKOV

Če uporabljate naše storitve, zbiramo različne vrste vaših podatkov, kot so vaše uporabniško ime in geslo, vaši kontaktni podatki in druge nastavitve. Sledimo temu, katere spletne strani si ogledujete na naši spletni strani, preko katere naprave ter katere izmed naših ponudb, posredovanih preko e-pošte, so vas zanimale. Na podlagi tega izdelujemo dodatne podatke, da bi vam lahko posredovali ponudbe po vaši želji ter da bi lahko v prihodnje našo spletno trgovino in storitve še izboljšali. 

Če pri nas opravite nakup oziroma si ustvarite račun, obdelujemo tudi ime in priimek, vaša naročila in podatke, ki si jih nastavite na svojem računu ali jih oddate v obrazcu za naročilo:

  • identifikacijski podatki, ki obsegajo predvsem ime in priimek, uporabniško ime in geslo ter ID za DDV, če ste pravna oseba;
  • kontaktni podatki, ki obsegajo osebne podatke, s pomočjo katerih lahko stopimo v stik z vami, predvsem e-naslov, telefonsko številko, naslov za dostavo, naslov za račun in vaše profile na družbenih omrežjih;
  • vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, profile, naročila na novice, članstva v programih zvestobe, nakupovalne sezname, iskane artikle (»zanima me«, »sledi ceni«), vaše ocene in komentarje o artiklih in storitvah;
  • podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih artiklih in načinu plačila, vključno s številko bančnega računa, ter podatke o reklamacijah;
  • podatke o vaših spletnih navadah, to so podatki o artiklih in storitvah, ki jih iščete, povezavah, na katere klikate, načinu iskanja in pomikanja po naši spletni strani in podatke o napravah, s katerih dostopate do spleta, kot so IP naslov in z njim povezana lokacija, ID naprave, njeni tehnični parametri, kot je operacijski sistem, različica, ločljivost zaslona, izbrani brskalnik in različica le-tega ter podatke, pridobljene iz piškotkov in podobnih tehnologij za prepoznavanje naprav;
  • podatke o vašem vedenju v povezavi z branjem sporočil, ki vam jih pošiljamo, predvsem čas, potreben za odprtje sporočila in podatke o napravah s katerih dostopate do spleta, kot so IP naslov in z njim povezana lokacija, ID naprave, njeni tehnični parametri, kot je operacijski sistem, različica, ločljivost zaslona, izbrani brskalnik in različica le-tega;
  • izpeljane podatke, med katere sodijo osebni podatki, pridobljeni iz vaših nastavitev, podatki o artiklih, ki jih pri nas kupite, podatki o vaših spletnih navadah in vedenju v povezavi z branjem sporočil, ki vam jih pošiljamo; gre predvsem za podatke o spolu, starosti, finančnih razmerah, potrošniških navadah in odnosu do različnih artiklov in storitev;

Osebne podatke zbiramo tudi prek piškotkov za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletne strani ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Več informacij o piškotkih in katere piškotke uporabljamo si lahko preberete na povezavi.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ne odgovarjamo.

3.1. Obdelava na podlagi zakonitega interesa:

Podatke o vašem obnašanju na spletnih straneh obdelujemo tudi na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja), in to v namen priprave prilagojenih ponudb in prikrojenih oglasov, ki jih prikazujemo na spletu. 

Če pri nas opravite nakup, hranimo vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih na podlagi našega zakonitega interesa (brez vašega soglasja) za namene varovanja pravnih zahtevkov in naše notranje evidence ter nadzora. 

3.2. Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov: 

Obdelava podatkov lahko temelji na soglasju, ki nam ga da uporabnik. Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbi in storitvah, pripravo ponudbe, prilagojene posameznikovim uporabniškim navadam ali opravljanje storitev z dodano vrednostjo. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki jih je v soglasju izbral uporabnik. Obveščanje z uporabo e-poštnega naslova vključuje posredovanje e-poštnega naslova zunanjemu obdelovalcu z namenom prikaza oglasnih sporočil podjetja med brskanjem na spletu.

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko svoje soglasje kadarkoli umakne oziroma spremeni na enak način, kot je bilo soglasje dano ali na drug način, kot ga opredelimo, pri čemer si pridržujemo pravico do identifikacije uporabnika. Umik oziroma sprememba soglasja se nanaša le na podatke, ki se obdelujejo na podlagi soglasja. Veljavno je zadnje podano soglasje uporabnika, ki ga prejmemo. Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju uporabnika z nami.

Soglasje lahko da eden od staršev, rejnik ali skrbnik za mladoletnega otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo soglasja ne more podati sam. Takšno soglasje bo veljalo dokler ga eden od staršev, rejnik ali skrbnik oziroma otrok sam, ko skladno z veljavno zakonodajo to pravico pridobi, ne prekliče ali spremeni.

3.3. Posredovanje podatkov tretjim osebam ter posredovanje podatkov v tretje države (države, ki niso članice Evropske unije ali Evropskega gospodarskega prostora)

Če je to skladno z namenom s katerim se osebni podatki obdelujejo po pravu EU in slovenskih predpisih, lahko posredujemo osebne podatke tudi našim obdelovalcem, ki jih obdelujejo v skladu z našimi navodili.

  • osebam, ki za podjetje izvajajo posamezne naloge obdelave kot so na primer: priprava in pošiljanje računov ali podatkovna analitika, vzdrževanje in razvoj storitev, kadar te naloge v potrebnem obsegu vključujejo obdelavo osebnih podatkov;
  • osebam, ki za podjetje opravljajo storitve prodaje in trženja, vključno s prodajo in trženjem na terenu, ali sodelujejo s podjetjem na področju trženja in prodaje lastnih storitev ali storitev tretjih oseb, v obsegu, ki je potreben za tovrstne naloge v sklopu namenov in podlag, opredeljenih v tej Politiki.
  • Dostavni službi bomo zaupali le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bomo stopili v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Podjetja, katerim posredujemo osebne podatke za namen pošiljanje računov, računovodskih storitev, izvajanje plačilnih storitev in dostave naročenega blaga:

  • PRONET, Kranj, d.o.o., Ljubljanska cesta 24B, Kranj, 4000 Kranj, Slovenija;
  • MailChimp, The Rocket Science Group LLC, 675 Ponce De Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, Georgia 30308, ZDA.

Podjetja, katerim posredujemo osebne podatke za namen oglaševanja, izvajanja analitike, trženja in kreiranja personaliziranih ponudb:

  • Google Ireland Limited (registrska številka: 368047), s sedežem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska;
  • Facebook Ireland Limited, s sedežem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02 X525, Irska;
  • MailChimp, The Rocket Science Group LLC, 675 Ponce De Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, Georgia 30308, ZDA.

V kolikor je podjetje priključeno oz. prevzeto s strani drugega podjetja, se osebni podatki skladno z zakonom prenesejo na prevzemnika. S tem, ko uporabljate naše storitve, soglašate z nadaljnjim obdelovanjem vaših osebnih podatkov s strani prevzemnika.

3.4. Rok hrambe osebnih podatkov

Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost. Če se podatki o prometu obdelujejo na podlagi privolitve posameznika zaradi trženja storitev, prodaje blaga ali izvajanja storitev z dodano vrednostjo, se ti podatki v potrebnem obsegu lahko obdelujejo toliko časa, dokler je to potrebno za takšno trženje ali storitve. Vsi ostali podatki, ki so pridobljeni za namene obveščanja in neposrednega trženja, se hranijo do preklica.

V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

4. PRAVICE POSAMEZNIKOV V ZVEZI Z OBDELOVANJEM OSEBNIH PODATKOV

Uporabnikom zagotavljamo uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejema zahteve. Za uresničevanje pravic posameznika lahko podaljšamo rok za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če podaljšamo rok, o vsakem takem podaljšanju obvestimo uporabnika v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo. Zahteve v zvezi s pravicami posameznika sprejemamo na elektronski naslov info@zsks.si.

Kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, se informacije, kadar je mogoče, zagotovijo z elektronskimi sredstvi, razen če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače. Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto Posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko podjetje zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko zaračunamo razumno pristojbino, pri čemer upoštevamo administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo

Posameznikom omogočamo naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov:

  • pravico do dostopa do podatkov,
  • pravico do popravka,
  • pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«),
  • pravico do omejitve obdelave,
  • pravico do prenosljivosti podatkov.

4.1. Pravica do dostopa do podatkov 

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico pridobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in dodatnih informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, kamor sodijo:

  • nameni obdelave;
  • vrste osebnih podatkov;
  • uporabniki ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;
  • kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;
  • obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi;
  • pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu;
  • kadar osebni podatki niso zbrani od Posameznika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom;
  • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za

Na podlagi zahteve posameznika zagotovimo kopijo njegovih osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Za dodatne kopije podatkov, ki jih zahteva posameynik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju administrativnih stroškov.

4.2. Pravica do popravka 

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi z njim. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

4.3. Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo osebne podatke v zvezi z njim, mi pa imamo obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati:

  • kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani;
  • kadar Posameznik prekliče privolitev, ki je podlaga za obdelavo podatkov, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga;
  • kadar Posameznik ugovarja obdelavi na podlagi zakonitega interesa podjetja, pa za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi;
  • kadar Posameznik ugovarja obdelavi za potrebe neposrednega trženja;
  • kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom; kadar gre za podatke, v zvezi s ponujanjem storitev informacijske družbe, nepravilno zbrane od otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo takšnih podatkov ne more dati.

Kadar gre za imeniške ali drugače objavljene podatke, sprejmemo razumne ukrepe, vključno s tehničnimi, da upravljavce, ki obdelujejo osebne podatke, obvesti, da Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, od njih zahteva, naj izbrišejo morebitne povezave do teh osebnih podatkov ali njihove kopije.

4.4. Pravica do omejitve obdelave

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje omeji obdelavo, kadar:

  • Posameznik oporeka točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
  • je obdelava nezakonita in Posameznik nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe;
  • osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, temveč jih posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
  • je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi Posameznika, na katerega se nanašajo osebni

4.5. Pravica do prenosljivosti podatkov 

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da prejme osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posedovalo podjetje, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga podjetje, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, kadar obdelava temelji na privolitvi Posameznika ali pogodbi in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

4.6. Pravica do ugovora

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov, če ta temelji na zakonitih interesih, za katere si prizadeva podjetje ali tretja oseba. podjetje preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, ima posameznik pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno s profiliranjem, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Kolikor neposredno trženje temelji na privolitvi, se pravica do ugovora lahko izvede s preklicem dane osebne privolitve.

4.7. Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Posameznik lahko morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, pošlje na elektronski naslov info@zsks.si.

Prav tako ima vsak posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vloži pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.

Če je posameznik pri podjetju uveljavljal pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi podjetja meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vloži obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. podjetje mora o pritožbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.